Google AdWords oglaševanja se lahko lotite tudi samostojno in na prvi pogled pri tem plačate samo toliko, kolikor potencialnih kupcev boste pridobili na vašo spletno stran. Ali se tovrstno oglaševanje "poceni" splača v praksi?Prepustiti načrtovanje in vodenje oglaševanja specializirani agenciji ima svoje prednosti. Z Google kampanjami se ukvarjamo vsak dan. Naši certificirani strokovnjaki zelo dobro poznajo vsako podrobnost pri pripravi in načrtovanju oglasa, ki pripomore k visoki uvrstitvi oglasa v iskalniku. Prepričani smo, da bomo v okviru oglaševalskega proračuna iztržili maksimum. Naši naročniki prihranijo čas in denar.
V primeru, da se oglaševanje na Googlu lotevate samostojno, bodite pozorni na naslednje naloge:
- Ocenite spletno stran.
- Izberite najbolj obetavne ključne besede, ki bodo tudi najbolj učinkovite.
- Napišite oglas.
- Analizirajte kdaj in pri kakšnem vložku (denarja) se vam bo investicija povrnila.
- Določite ceno, po kateri boste plačevali morebitne klike glede na konkurenco.
- Dnevno spremljajte rezultate in učinkovitost.
- Testirajte različne cene na klik, različno vsebino oglasa in različno odzivnost vašega ciljnega občinstva. Najdite tisto razmerje v ceni na klik, ki vam bo ob minimalnem vložku prineslo največ potencialnih kupcev in posledično dobička.
- Ponavljajte 6. in 7. korak! Kolikokrat bo potrebno, da pridete do želenih ciljev.
- Vodite statistiko in evidenco računov.
Kot vidite, je oglaševanje na klik zelo zajetno področje. Če želite privabljati kvalitetne kupce in pri tem plačati čim manj, je vodenje vaše kampanje enostavneje zaupati strokovnjakom.
Želite izračunati, koliko bi vas stalo oglaševanje na Googlu?