Google AdWords oglaševanje na klik temelji na sistemu „dražbe“. Podjetja pri izberi ključnih besed niso omejena. To pomeni, da se v določenih „popularnih“ in konkurenčnih dejavnostih lahko kar naenkrat pojavi veliko število subjektov, ki si tako kot vi, želijo pridobiti čimveč potencialnih kupcev (klikov) na enako ključno besedo.
Za primer vzemimo ključni besedi „prevajanje“ in „pleskanje“ . Ob iskanju besede "prevajanje" se prikaže 14 oglasov (v trenutku pisanja teh odgovorov, op.a.) različnih podjetij. Ob iskanju po ključni besedi "pleskanje" pa se pojavi le en oglas (v trenutku pisanja teh odgovorov, op.a.) oziroma podjetje, ki storitev oglašuje na Google iskalniku. Tisto podjetje, ki bo želelo svoj oglas na Googlu najbolje izpostaviti, bo moralo za posamezni klik ponuditi več denarja, kot pa tisto podjetje, ki z oglasom cilja nižje pozicioniranje v iskalniku.
Z našim brezplačnim orodjem, marketing kalkulator lahko simulirate obseg plačila glede na želeni obisk. Izračunajte si število kvalificiranih obiskovalcev.