ROI: povrnitev investicije (return on investment)Ta podatek nam pove v kolikšni meri se nam je povrnila investicija v oglaševanje. Če je ROI 100% pomeni, da se je investicija v oglaševanje v celoti povrnila. Če je ROI manjši od 100% pomeni, da se investicija ni povrnila, v primeru da je večji od 100% pomeni, da se je investicija povrnila in smo ob tem še nekaj zaslužili.
PPC: plačilo na klik (pay per click)
Sistem spletnega oglaševanja, v katerem plačate le za tiste oglase, na katere uporabniki dejansko kliknejo.
CPC: strošek na klik (cost per click)
Strošek, ki ga imate za vsak klik na vaš oglas.
CPA: strošek na akcije (cost per acquisition)
Oglaševalski model, kjer oglaševalec plača le za specifične akcije, npr. nakup izdelka ali pa oddajo forme.
CPM: strošek na tisoč prikazov (cost per mille)
Strošek oglasa, ki je prikazan tisočkrat (črka M v kratici predstavlja rimsko številko 1000).
CTR: stopnja odzivnosti (click through rate)
Odstotek uporabnikov, ki je kliknilo na prikazan oglas.
CVR: stopnja konverzije (conversion rate)
Delež obiskovalcev, ki so po ogledu strani produkt tudi kupili.
QS: ocena kvalitete (quality score)
Faktor, ki poveča (ali zmanjša) možnost prikaza oglasa.
Rang oglasa (ad rank)
Faktor, ki določa, na katerem mestu se bo prikazal določen oglas.
SERP: stran z rezultati iskanja (search engine results page)
Stran iskalnika (npr. Google), ki prikazuje rezultate poizvedb (iskanja).
Pristajalna stran (landing page)
Tista stran vašega spletna mesta na katero usmerjamo promet in na kateri ustvarjamo konverzije.
Poziv k dejanju (call to action)
Kratek in privlačen nagovor, ki obiskovalca spodbudi k želenem dejanju, Običajno se pozivi uporabljajo na gumbih, lahko pozivajo k nakupu ali k prenosu podatkov.
Stopnja odboja (bounce rate)
Predstavlja odstotek uporabnikov, ki so vašo spletno mesto zapustili takoj ob vstopu. Višje število pomeni, da vsebina na spletni strani ni uporabna v očeh vaših obiskovalcev.