Remarketing (oz. ponovno trženje) je storitev, ki vam omogoča prikazovanje oglasov (slikovnih in tekstovnih) v sklopu Googlovega prikaznega omrežja in sicer izključno tistim ljudem, ki so predhodno že obiskali vašo spletno stran in se tudi že zanimali za določene informacije.
Ko obiskovalci zapustijo vašo spletno stran brez da bi pri tem oddali svoj kontakt ali opravili nakup, vam remarketing funkcija omogoča, da te obiskovalce ponovno nagovorite, da se vrnejo na vašo spletno stran in dokončajo svojo namero, ki je lahko oddaja kontakta ali naročilo vašega produkta. Z drugimi besedami: remarketing vam pomaga vzpostaviti vez s potencialnimi kupci, medtem ko oni brskajo pa drugih spletnih mestih. Pogoj je, da so enkrat pred tem že bili na vaši spletni strani.
Kako deluje remarketing?
Najprej je na spletno stran potrebno vstaviti delček HTML kode, ki zazna in beleži kdo je obiskal vašo spletno stran. Obiskovalci se zbirajo na posebnem seznamu in kasneje, ko obiskujejo druge spletne strani, jim prikazujete oglas, ki vsebuje marketinško sporočilo, namenjeno izključno njim.
Prednosti remarketing kampanje
Storitev je primerna za podjetja, ki želijo povečati nakupno aktivnost obiskovalcev, povečati število pridobljenih kontaktov ali promovirati zavedanje določene znamke. Remarketing je lahko del vsake oglasne kampanje na Googlu, saj učinkovito prispeva k povečanju ROI (povrnitev naložbe), ne glede na to, za katerega oglaševalca gre.
Kaj vključuje?
Umestitev vaše oglasne kampanje v prikazno omrežje je brezplačno. V kolikor pred tem oglašujete na iskalnem omrežju se tekstovni oglasi, ki smo jih izdelali pričnejo uporabljati tudi za potrebe remarketing kampanje. V luči preteklih izkušenj naročnikom predlagamo tudi rabo številnih oglasnih pasic (slikovni oglasi) pri remarketing kampanjah. Te so se pri tovrstnih oglaševalskih kampanjah izkazale za izredno učinkovite, saj poleg ciljnega sporočanja ustvarjajo visoko prepoznavnost blagovne znamke.
Želim vključiti remarketing kampanjo. Kaj moram narediti?
Ponavadi vam predlagamo remarketing še pred začetkom oglasne kampanje na iskalniku Google. Zato vprašajte naše svetovalce, kaj bi bilo potrebno narediti, da tudi vam izdelamo remarketing kampanjo po vaši meri in tako začnemo na spletno stran pridobivati tudi tiste obiskovalce, ki so se zanimali za produkt, a so vseeno stran zapustili brez oddanega kontakta.
Za več vprašanj nas pokličite na 080 33 39, izpolnite obrazec na desni strani ali spodaj oziroma nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca.
Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem YouTube kanalu
Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?
Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem YouTube kanalu
Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?
ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!
Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času. Polja označena z zvezdico (*) so obvezna
Vašo zasebnost 100% spoštujemo!
Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.