Google ostaja vodilni iskalnik, s pomočjo katerega obiskovalci na internetu brskajo za informacijami. Google dnevno uporablja preko 80% svetovnih uporabnikov interneta. Tista podjetja, ki razumejo internet kot globalni trg pa lahko s pomočjo Googla tudi zaslužijo.
V nadaljevanju predstavljamo nekaj uspešnih primerov naših kampanj Adwords oglaševanja.Preverite, kako so našim naročnikom pomagale razširiti poslovni domet.
(Kliknite na spodnjo sliko za povečavo)
Slika1: Izseček iz administracije Google kampanj
Pridobivanje kupcev s pomočjo PovečajObisk.si kampanje
Zaradi spoštovanja diskretnosti naših naročnikov, vam identitet ne moremo razkriti. V primerih smo zajeli tako storitvene dejavnosti kot trgovine z izdelki.
1.Pri prvem naročniku smo izpostavili CTR (Razmerje med kliki in prikazi), ki je kar 8,38 %! Na podlagi tega podatka ocenjujemo, da sta bila oglas in izbor ključnih besed, povezanih z oglasom, zelo učinkoviti. Posledica dobro izdelanega in uspešnega oglasa pa je bila nižja cena oglaševanja ključnih besed. Naročnik je med začetno kampanjo prejel 833 klikov. Odločil se je, da ne bo meril konverzij, ker se je večino povpraševanja usmerjalo v komunikacijo preko telefona. S pomočjo "začetne kampanje" je naročnik pridobil 27 kupcev!
2.Pri drugem naročniku smo oglaševali v iskalnem in v kontekstualnem Google omrežju. Posledica te strategije je drastično povečano število prikazov oglasa. Tak način oglaševanja je primeren za podjetja, ki želijo izpostaviti svojo blagovno znamko in poleg tega na spletno stran preusmeriti čimveč kupcev. Stopnja konverzije je bila nekaj čez 8,23 %, kar pomeni, da je približno vsak 11. obiskovalec spletne strani nekaj naročil. Odličen rezultat! Šlo je namreč za računovodsko dejavnost.
3.Kampanja petega naročnika je bila zelo uspešna pri pridobivanju konverzij. Nastavljeni cilji konverzij, ki smo jih merili za naročnika, so bili naročilo produkta ali izpolnitev obrazca za povpraševanje. Konkretni oglasi so dosegli zelo visoko oceno kvalitete, kar pomeni, da jih je Google uvrstil na prva mesta, nad naravnimi rezultati.
4.Pri šestem naročniku smo izpostavili število klikov. Podjetje je prejelo 3.700 obiskovalcev na spletno stran v dveh mesecih. Dobili so tudi 75 naročil.Podjetje se je znašlo v situaciji, ko je moralo oglaševanje prekiniti za krajši čas, da so naročila sprocesirali v miru. Sladke skrbi!
Dnevno ažurna statistika
V času trajanja kampanje, imajo naši naročniki dostop do dnevno osvežene statistike, ki se nahaja na Spletnik servisnih straneh.Vmesnik prikazuje vse podatke, ki so za naše naročnike pomembni, pri spremljanju učinkovitosti marketinških kampanj.
Želite z našo Google AdWords certificirano ekipo izpeljati učinkovitooglaševalsko kampanjo na Googlu?