• Družina storitev Spletnik
  • Blog
  • Spletnik račun
  • 080 33 39

Izdelava spletnih strani

Google oglaševanje

Spletne trgovine

E-mail marketing

Facebook strani

Optimizacija strani

Oglaševanje na Googlu

External link opens in new tab or window    POVPRAŠEVANJE / KONTAKTPOVPRAŠEVANJE / KONTAKT
 

Menu
  • Link Icon Link Icon Link Icon Google oglaševanje
    • Link Icon Link Icon Link Icon Kako deluje oglaševanje na Googlu
    • Link Icon Link Icon Link Icon Google remarketing
    • Link Icon Link Icon Link Icon Študije primerov
  • Link Icon Link Icon Link Icon Cenik
    • Link Icon Link Icon Link Icon Povpraševanje
      • Link Icon Link Icon Link Icon Ostale Storitve
        • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Marketing nadzorna plošča
        • Link Icon Link Icon Link Icon Izdelava strani prilagojene oglaševanju
        • Link Icon Link Icon Link Icon Oglaševanje na YouTube
        • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Google analytics
        • Link Icon Link Icon Link Icon A-B testiranje
        • Link Icon Link Icon Link Icon Prodajna optimizacija spletne strani
      • Link Icon Link Icon Link Icon Kontakt
        • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Blog
          • Link Icon Link Icon Link Icon Orodja
            • Link Icon Link Icon Link Icon Marketing kalkulator
            • Link Icon Link Icon Link Icon Koliko kupcev želite?
          • Link Icon Link Icon Link Icon Faq
            • Domov
            • Ostale storitve
            • A-B testiranje

            A-B TESTIRANJE spletne strani in oglasov



            Metodo A/B testiranja vam bomo prikazali skozi primer iz prakse. S kombinacijo enostavnega A/B testa in z majhnimi spremembami na spletni strani lahko dosežete zmagovalno obliko spletne strani, s katero lahko pridobite maksimalno število konverzij (kupcev, kontaktov).    


            Primer



            Za primer smo vzeli podjetje Šola Engaruka d.o.o., ki ponuja tečaje tujih jezikov in inštrukcije. Najprej smo pridobili podatke obstoječe podatke o obiskanosti spletne strani, o trenutni stopnji konverzije na strani in o odboju na spletni strani.

            Na podlagi podatkov smo izračunali stopnjo konverzije, ki je bila relativno nizka in je znašala 1,87%: spletna stran je na 100 obiskovalcev uspela pridobiti manj kot 2 kontakta.

            V naslednjem koraku smo določili "lijake", skozi katere se pretaka največ obiskovalcev in iskali tiste točke v lijaku, na katerih največ obiskovalcev spletno stran zapusti. Glede na to, da je največ obiskovalcev na spletno stran vstopalo preko prve (domače) strani spletne strani, smo se odločili A/B test najprej izvesti tam.

            Želja podjetja je bila, da povečajo število prijav na inštrukcije (cilji konverzije). Osredotočili smo se na zastavljeni cilj.


            A/B test "prve strani"



            Analizirali smo prvo stran. Pri tem smo se osredotočili na elemente vidnega polja in ugotovili glavne pomanjkljivosti:

              • manjkala je takojšnja možnost oddaje kontakta,
              • nekatere povezave v naslovih niso delovale
              • storitev inštrukcij ni bila primerno izpostavljena za obiskovalce.


            V sklopu ugotovitev smo zastavili dva cilja:


              • Znižati stopnjo odboja na strani (Bounce Rate).
              • Povečati klike obiskovalcev na storitev inštrukcij.


            Izdelali smo kopijo prve strani, na kateri smo odpravili zgoraj naštete pomanjkljivosti.


              • Gumb za oddajo povpraševanja smo namestili tam kjer smo smatrali, da bo dobro izpostavljen.
              • Na domači strani smo izpostavili storitev inštrukcij in ostalih vsebin, ki so se nam zdele pomembne.
              • Poziv k dejanju (call to action), ki se je nanašal na inštrukcije, smo izpostavili.
              • Izboljšali smo tudi uvodnik.


            Rezultat A/B testa prve strani je bil sledeči:


              • 11% zmanjšanje stopnje odboja na prvi strani (Bounce Rate) na 24,75%, s čemer smo število obiskovalcev, ki strani ne zapustijo  povečali za 11%.
              • 76% povečanje števila obiskovalcev, ki so na prvi strani kliknili na povezavo "inštrukcije".


            A/B test podstrani "Inštrukcije"



            Pri analizi podstrani Inštrukcije smo se ponovno osredotočali na elemente v vidnem polju obiskovalca in ugotovili:


              • del glavne vsebine se je nahajal prenizko (below the fold) in je obiskovalci niso opazili takoj,
              • možnosti takojšnje vzpostavitve kontakta ni bila primerno izpostavljena,
              • v vsebini je manjkala tista dodana vrednost, zaradi katere bi obiskovalci oddali kontakt.


            Osredotočili smo se na dve glavni izboljšavi.


              • Znižati stopnjo odboja na strani (Bounce Rate).
              • Povečati število tistih obiskovalcev, ki bodo takoj oddali svoj kontakt.


            Izdelali smo dve različici strani, s katerima smo želeli preveriti, vpliv različnih postavitev kontaktnega obrazca in izboljšanih vsebin. Izpostavili smo tudi izjave zadovoljnih strank. Na strani smo ustvarili več prostora za pomembno vsebino tako, da smo odstranili nekaj nepotrebnih slikovnih elementov.


            Rezultat A/B/C testa



            Prva variacija spletne strani je obrodila naslednje izide: število pridobljenih kontaktov (ob enakem številu obiskovalcev) se je povečalo najprej za 109%. V 10 dneh, jih je bilo 23.


            Druga variacija spletne strani je v 10 dnevih, namesto prvotnih 11, ustvarila kar 35 novih kontaktov!


            ŠTEVILO KONTAKTOV SE JE POVEČALO ZA KAR 231%!



            Že zelo majhne spremembe lahko vašo spletno stran napravijo prodajno učinkovitejšo. Z A/B testiranjem smo našim strankam pomagali maksimalno izboljšati prodajne cilje njihovih spletnih mest. Želite tudi vi izkoristiti največji potencial vašega spletnega mesta? Dogovorite se z našimi strokovnjaki za predstavitev!


            Oddajte neobvezujoče povpraševanje


               


            Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
            Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem External link opens in new tab or windowYouTube kanalu

            Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?


            • Link Icon Link Icon Link Icon Oglaševanje na YouTube
            • Link Icon Link Icon Link Icon Google Analytics
            • Link Icon Link Icon Link Icon A-B testiranje
            • Link Icon Link Icon Link Icon Prodajna optimizacija spletne strani

            ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!



            Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
            Polja označena z zvezdico (*) so obvezna


            Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

            Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


             

            TUKAJ SEM PRVIČ


            Ste novi pri CNK oglaševanju?

            SLOVAR IZRAZOV


            Seznanite se z osnovnimi Google AdWords pojmi in izrazi. Za vas smo pripravili razumljive razlage v našem slovarju?

            Invalid Form properties detected

            ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
            Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

            Polja označena z zvezdico (*) so obvezna

            Splošne informacije

            SPLOŠNE INFORMACIJE


            • Domov
            • Kako deluje?
            • Cenik in paketi oglaševanja
            • Povpraševanje
            • Zakaj izbrati PovečajObisk.si?
            • Zemljevid strani
            • External link opens in new tab or windowSodelovanje z neodvisnimi partnerji
            • Politka spletnih piškotkov

            Pomoč uporabnikom

            POMOČ UPORABNIKOM


            • Marketing kalkulator
            • Pogosta vprašanja
            • Prijava na E-novice
            • Ste novi pri CNK oglaševanju?
            • Kontaktirajte nas!
            • Pogoji poslovanja

            Ali ste vedeli

            ALI STE VEDELI


            • Koliko kupcev lahko pridobim?
            • Kako se naročim na PovečajObisk?
            • Zakaj bi naročil PovečajObisk, če lahko oglašujem sam?

            Google partner
            External link opens in new tab or window


            Izdelava spletnih strani Poganja Spletnik
            Vse navedene cene ne vsebujejo DDV.
            External link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or window

            Politika piškotkov

            To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.
            Kliknite za več informacij o piškotkih.

            Uporabi le zahtevane piškotke >>
            Dovoli vse piškotke
            close lightbox