Če boste želili pregledati statistike vaše oglasne kampanje samo kliknite na polje „Google oglaševanje“.
Odpre se stran, kjer lahko poleg poglobljene statistike iz vašega Google AdWords računa, ki si jo lahko ogledate v „živo“, preverite tudi stanje vašega proračuna namenjenega pridobivanju kupcev preko iskalnika Google.
Če kliknete gumb ODPRI PODROBNOSTI se vam prikažejo vse statistike oglasne kampanje in oglasnih skupin.
V primeru, da vaša kampanja vsebuje več oglasnih skupin imate v levem stolpcu „Izbira kampanje“ možnost, da pregledate statistiko tudi na nivoju posamezne oglasne skupine. Določite lahko tudi časovno obdobje in primerjate statistiko glede na posamezna obdobja v času oglaševanja.
Za vsako oglasno skupino posebej lahko spremljate ločeno statistiko, kjer vidite graf, število klikov, število prikazov, stopnjo CTR-ja (razmerje med kliki in prikazi) in pozicijo oglasa pri določeni ključni besedi. Spodaj pa imate seznam vseh aktivnih in pavziranih ključnih besed ter oglasov.