Po zadnjih raziskavah je v Sloveniji kar 73% spletnih uporabnikov, ki vsakodnevno uporabljajo YouTube. Glede na to, da povprečen Slovenec nekoliko več časa preživi na spletu kot pred televizijo, postaja YouTube oglaševanje veliko bolj učinkovito, kot smo ga bili vajeni v preteklosti.
KAJ LAHKO YOUTUBE OGLAŠEVANJE NAREDI ZA VAS?
SVOJE OBČINSTVO LAHKO IZBERETE GLEDE NA SPOL, STAROST, INTERES,...
SPREMLJATE ODZIV OBČINSTVA, MERITE UČINEK, KI GA JE NA NJIH PUSTIL VAŠ VIDEO
UTRJUJETE POMNLJIVOST VAŠE BLAGOVNE ZNAMKE NA POZITIVEN NAČIN, KER IMAJO GLEDALCI IZBIRO OGLEDA VAŠEGA VIDEA
OBISKOVALCI SI LAHKO VAŠ VIDEO OGLAS OGLEDAJO TUDI PREKO MOBILNIH NAPRAV
VIŠJE POZICIJE V ISKLANIKU, SAJ BOSTE Z VIDEOM PRIDOBILI VEČJI PROMET RELEVANTNIH OBISKOVALCEV NA VAŠO SPLETNO STRAN
NIŽJI STROŠKI OGLAŠEVANJA, SAJ PLAČATE LE ZA TISTE OGLAS, KI SO SI GA OBISKOVALCI RES OGLEDALI
Pri Youtube oglaševanju točno veste, komu se prikazuje vaš video in kako so ti gledalci reagirali na vaše sporočilo: ali so naredili kakšno akcijo in ste jih z videom uspeli prepričati v vašo ponudbo. Youtube oglaševanjeje merljivo in se osredotoča na učinek. Video oglas prikazujete samo tisti ciljni publiki, ki jih vaš produkt ali storitev dejansko zanima.
KAJ OGLAŠEVATI NA YOUTUBE?
NOVE PRODUKTE ALI STORITVE
RAZNE DOGODKE
PRIREDITVE, FESTIVALE
KONCERTE
MODNE REVIJE
GLASBENE VIDEO SPOTE
NAPOVEDNIKE
NOVE YOUTUBE KANALE
KAKŠEN VIDEO BO USPEŠEN?
5 SEKUND
V prvih 5 sekundah se gledalec odloči ali bo gledal naprej ali ne. Video dodajte: vaš logotip, jasno sporočilo in nekaj, kar angažira za ogled.
DOLŽINA & RITEM
Video mora biti dolg najmanj 11,5 sekund. Priporočajo, da ni daljši od 2 minut. Naredite dinamičnega!
VAŠA ZNAMKA
Ne pustite gledalcu ugibati kdo stoji za oglasom. Izpostavite vaš logotip že od samega začetka.
OČARANO OBČINSTVO
Večina ljudi bo ob vašem oglasu ostala 30 sekund, če jih boste z zabavnim prikazom, dinamično glasbo in kvalitetno vsebino pritegnili k ogledu.
CILJANO OBČINSTVO
Osredotočite se na občinstvo, ki je za vas relevantno in vaš video oglas prilagodite temu primerno.
Ne glede na to kateri tip videa ste se odločili uporabiti za oglaševanje na Youtube-u: predstavitveni, produktni ali video z izjavami, morajo imeti vaš video enako izhodišče. Izdelan mora biti na profesionalen način. Tako kot spletna stran, je tudi video predstavitev odraz vašega posla.
ŽELIM OGLAŠEVATI NA
Želim oglaševati na YOUTUBE
Izpolnite obrazec in oddajte neobvezujoče povpraševanje. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Vašo zasebnost 100% spoštujemo!
Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.