• Družina storitev Spletnik
  • Blog
  • Spletnik račun
  • 080 33 39

Izdelava spletnih strani

Google oglaševanje

Spletne trgovine

E-mail marketing

Facebook strani

Optimizacija strani

Oglaševanje na Googlu

External link opens in new tab or window    POVPRAŠEVANJE / KONTAKTPOVPRAŠEVANJE / KONTAKT
 

Menu
  • Link Icon Link Icon Link Icon Google oglaševanje
    • Link Icon Link Icon Link Icon Kako deluje oglaševanje na Googlu
    • Link Icon Link Icon Link Icon Google remarketing
    • Link Icon Link Icon Link Icon Študije primerov
  • Link Icon Link Icon Link Icon Cenik
    • Link Icon Link Icon Link Icon Povpraševanje
      • Link Icon Link Icon Link Icon Ostale Storitve
        • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Marketing nadzorna plošča
        • Link Icon Link Icon Link Icon Izdelava strani prilagojene oglaševanju
        • Link Icon Link Icon Link Icon Oglaševanje na YouTube
        • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Google analytics
        • Link Icon Link Icon Link Icon A-B testiranje
        • Link Icon Link Icon Link Icon Prodajna optimizacija spletne strani
      • Link Icon Link Icon Link Icon Kontakt
        • External link opens in new tab or window Link Icon Link Icon Link Icon Blog
          • Link Icon Link Icon Link Icon Orodja
            • Link Icon Link Icon Link Icon Marketing kalkulator
            • Link Icon Link Icon Link Icon Koliko kupcev želite?
          • Link Icon Link Icon Link Icon Faq
            • Domov
            • Google AdWords slovar izrazov

            GOOGLE ADWORDS SLOVAR IZRAZOV


            ROI: povrnitev investicije (return on investment)
            Ta podatek nam pove v kolikšni meri se nam je povrnila investicija v oglaševanje. Če je ROI 100% pomeni, da se je investicija v oglaševanje v celoti povrnila. Če je ROI manjši od 100% pomeni, da se investicija ni povrnila, v primeru da je večji od 100% pomeni, da se je investicija povrnila in smo ob tem še nekaj zaslužili.

            PPC: plačilo na klik (pay per click)
            Sistem spletnega oglaševanja, v katerem plačate le za tiste oglase, na katere uporabniki dejansko kliknejo.

            CPC: strošek na klik (cost per click)
            Strošek, ki ga imate za vsak klik na vaš oglas.

            CPA: strošek na akcije (cost per acquisition)
            Oglaševalski model, kjer oglaševalec plača le za specifične akcije, npr. nakup izdelka ali pa oddajo forme.

            CPM: strošek na tisoč prikazov (cost per mille)
            Strošek oglasa, ki je prikazan tisočkrat (črka M v kratici predstavlja rimsko številko 1000).

            CTR: stopnja odzivnosti (click through rate)
            Odstotek uporabnikov, ki je kliknilo na prikazan oglas.

            CVR: stopnja konverzije (conversion rate)
            Delež obiskovalcev, ki so po ogledu strani produkt tudi kupili.

            QS: ocena kvalitete (quality score)
            Faktor, ki poveča (ali zmanjša) možnost prikaza oglasa.

            Rang oglasa (ad rank)
            Faktor, ki določa, na katerem mestu se bo prikazal določen oglas.

            SERP: stran z rezultati iskanja (search engine results page)
            Stran iskalnika (npr. Google), ki prikazuje rezultate poizvedb (iskanja).

            Pristajalna stran (landing page)
            Tista stran vašega spletna mesta na katero usmerjamo promet in na kateri ustvarjamo konverzije.

            Poziv k dejanju (call to action)
            Kratek in privlačen nagovor, ki obiskovalca spodbudi k želenem dejanju, Običajno se pozivi uporabljajo na gumbih, lahko pozivajo k nakupu ali k prenosu podatkov.

            Stopnja odboja (bounce rate)
            Predstavlja odstotek uporabnikov, ki so vašo spletno mesto zapustili takoj ob vstopu. Višje število pomeni, da vsebina na spletni strani ni uporabna v očeh vaših obiskovalcev.


            Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
            Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem External link opens in new tab or windowYouTube kanalu

            Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?


            ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!



            Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
            Polja označena z zvezdico (*) so obvezna


            Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

            Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


             

            TUKAJ SEM PRVIČ


            Ste novi pri CNK oglaševanju?

            SLOVAR IZRAZOV


            Seznanite se z osnovnimi Google AdWords pojmi in izrazi. Za vas smo pripravili razumljive razlage v našem slovarju?

            Invalid Form properties detected

            ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
            Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

            Polja označena z zvezdico (*) so obvezna

            Splošne informacije

            SPLOŠNE INFORMACIJE


            • Domov
            • Kako deluje?
            • Cenik in paketi oglaševanja
            • Povpraševanje
            • Zakaj izbrati PovečajObisk.si?
            • Zemljevid strani
            • External link opens in new tab or windowSodelovanje z neodvisnimi partnerji
            • Politka spletnih piškotkov

            Pomoč uporabnikom

            POMOČ UPORABNIKOM


            • Marketing kalkulator
            • Pogosta vprašanja
            • Prijava na E-novice
            • Ste novi pri CNK oglaševanju?
            • Kontaktirajte nas!
            • Pogoji poslovanja

            Ali ste vedeli

            ALI STE VEDELI


            • Koliko kupcev lahko pridobim?
            • Kako se naročim na PovečajObisk?
            • Zakaj bi naročil PovečajObisk, če lahko oglašujem sam?

            Google partner
            External link opens in new tab or window


            Izdelava spletnih strani Poganja Spletnik
            Vse navedene cene ne vsebujejo DDV.
            External link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or window

            Politika piškotkov

            To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.
            Kliknite za več informacij o piškotkih.

            Uporabi le zahtevane piškotke >>
            Dovoli vse piškotke
            close lightbox