• Družina storitev Spletnik
  • Blog
  • Spletnik račun
  • 080 33 39

Izdelava spletnih strani

Google oglaševanje

Spletne trgovine

E-mail marketing

Facebook strani

Optimizacija strani

Oglaševanje na Googlu

External link opens in new tab or window    POVPRAŠEVANJE / KONTAKTPOVPRAŠEVANJE / KONTAKT
 

Menu
    • External link opens in new tab or window
    • External link opens in new tab or window
  • External link opens in new tab or window
  • Domov
  • Pogosta vprašanja
  • Zakaj se cene na klik medsebojno tako razlikujejo?

ZAKAJ SE CENE NA KLIK MEDSEBOJNO TAKO RAZLIKUJEJO?


Google AdWords oglaševanje na klik temelji na sistemu „dražbe“. Podjetja pri izberi ključnih besed niso omejena. To pomeni, da se v določenih „popularnih“ in konkurenčnih dejavnostih lahko kar naenkrat pojavi veliko število subjektov, ki si tako kot vi, želijo pridobiti čimveč potencialnih kupcev (klikov) na enako ključno besedo.


Za primer vzemimo ključni besedi „prevajanje“ in „pleskanje“ . Ob iskanju besede "prevajanje" se prikaže 14 oglasov (v trenutku pisanja teh odgovorov, op.a.) različnih podjetij. Ob iskanju po ključni besedi "pleskanje" pa se pojavi le en oglas (v trenutku pisanja teh odgovorov, op.a.) oziroma podjetje, ki storitev oglašuje na Google iskalniku. Tisto podjetje, ki bo želelo svoj oglas na Googlu najbolje izpostaviti, bo moralo za posamezni klik ponuditi več denarja, kot pa tisto podjetje, ki z oglasom cilja nižje pozicioniranje v iskalniku.  


Z našim brezplačnim orodjem, marketing kalkulator lahko simulirate obseg plačila glede na želeni obisk. External link opens in new tab or windowIzračunajte si število kvalificiranih obiskovalcev.



Preglejte našo zbirko video vsebin in se naučite najboljših praks Google oglaševanja!
Celotna zbirka video vsebin je dostopna na našem External link opens in new tab or windowYouTube kanalu

Kako Google določa ceno na klik (CNK) in razvršča oglase?


ODDAJ NEOBVEZUJOČE POVPRAŠEVANJE!



Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Polja označena z zvezdico (*) so obvezna


Vašo zasebnost 100% spoštujemo!

Vaših podatkov ne bomo nikoli zlorabili ali posredovali tretjim osebam.


 

TUKAJ SEM PRVIČ


Ste novi pri CNK oglaševanju?

SLOVAR IZRAZOV


Seznanite se z osnovnimi Google AdWords pojmi in izrazi. Za vas smo pripravili razumljive razlage v našem slovarju?

151581
Invalid Form properties detected

ŽELITE PRIVABITI VEČ POTENCIALNIH KUPCEV NA VAŠE SPLETNO MESTO?
Zahtevajte brezplačno svetovanje Google AdWords strokovnjakov še danes!

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna

Splošne informacije

SPLOŠNE INFORMACIJE


  • Domov
  • Kako deluje?
  • Cenik in paketi oglaševanja
  • Povpraševanje
  • Zakaj izbrati PovečajObisk.si?
  • Zemljevid strani
  • External link opens in new tab or windowSodelovanje z neodvisnimi partnerji
  • Politka spletnih piškotkov

Pomoč uporabnikom

POMOČ UPORABNIKOM


  • Marketing kalkulator
  • Pogosta vprašanja
  • Prijava na E-novice
  • Ste novi pri CNK oglaševanju?
  • Kontaktirajte nas!
  • Pogoji poslovanja

Ali ste vedeli

ALI STE VEDELI


  • Koliko kupcev lahko pridobim?
  • Kako se naročim na PovečajObisk?
  • Zakaj bi naročil PovečajObisk, če lahko oglašujem sam?

Google partner
External link opens in new tab or window


Izdelava spletnih strani Poganja Spletnik
Vse navedene cene ne vsebujejo DDV.
External link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or windowExternal link opens in new tab or window

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.
Kliknite za več informacij o piškotkih.

Uporabi le zahtevane piškotke >>
Dovoli vse piškotke
close lightbox